nya julklappar!

Är riktigt nöjd över mina julklappar! Här kommer dem:

Stativ
Fjärrutlösare
UV-filter (tappade det förra...)
Presentkort på ginatricot
Presentkort på veromoda
Pengar
Biobiljett
Bokstäver med LOVE
Pälsmössa
Vantar med päls
Knästrumpor
Mysiga strumpor
Tavla där det står PEACE
Ett hjärta
Berlocker till mitt armband
Örhänge
Vaniljparfym
Vampire diaries (bok)
Ursäkta att man vill bli lite älskad (bok)
Innan jul fick jag även ett super fint armband av sara


Imorgon kommer jag nog testa lite med mitt stativ och fjärutlösaren :D
Hoppas ni fick en lika bra JULAFTON som jag fick!


cornelia

heeeeeeeeej <3 nice paket !

jag tror man kan köpa dom lite varsomhelst!

Men det heter canvas tavlor som vi har ;)

2010-12-26 - 12:19:00
Blogg: http://corneliahagg.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: