you and me

Tjohej alla bloggläsare! Kom precis hem från ikea med min kusin, mamma och min moster.
Uppdaterade heller inte igår eftersom min bästa kusin Matilda sov hos mig! :D
Vi cyklade i regn igår för att hyra film och snacka om att vi blev blöta. Vi köpte även chips och vi hyrde: En galen natt, Dear John och Last Song. Vi såg de två första och de var sjukt bra! Man satt nästan och grät på Dear John.
I alla fall så åkte vi in till ikea och jag hittade lite saker. Ska köpa några andra saker sen när jag har målat om mitt rum. Kan lägga upp grejorna sen.
Nu ska jag ta det lugnt och kanske se på den andra filmen får se. kram!


frida

du skriver att du såg the last song och lägger ut en bild på dear john ? :P

2010-11-03 - 17:59:26
Blogg: http://fridanyqvist.blogg.se/
frida

oj såg inte att du hade skrivit dear john oxå ;)

2010-11-03 - 18:00:03



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: