BikBok

YES! Torsdag idag och imorgon är det FREDAG! Love it!
Har  precis skrivit klart min novell och nu ska jag plugga so. Ni får ha det gött ;)
 


Lite kläder från BikBok som jag tyckte såg jättemysiga ut! Tröjorna längst upp ser riktigt sköna och mysiga ut. Med det stickade och allt. Mössan tycker jag är riktigt cool men skulle nog inte vilja köpa den nu, bara om den skulle sitta riktigt bra. Jag älskar tofsarna som hänger ner och den på huvudet. Legginsen är ju bara för coola!
De sista tröjorna är ju sånna riktigt sköna tröjor. Sånna man skulle vilja dra på sig med leggins eller något en vardag.


Josefin B

Leggingsarna var ju för coola! Och jag älskar BikBok's Redbrd Westhill märke, har en tröja från den kollektionen! :D



SV: TACK SÖTNOS!

2010-10-17 - 00:47:04
Blogg: http://josefinb.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: