gårdagens köp



sorry för dålig uppdatering. Pluggade igår och sen idag så såg jag först bandylagets match. Hem och sätta sig och plugga igen... Jag längtar skit mycket till nästa och nästa vecka igen! Har i alla fall inga prov nästa vecka (än...) och sen veckan efter är det höstlov! Jag ska äntligen slinga mitt hår igen! Behövs verkligen, fått utväxt och jag vill ha blondare hår!
Kläderna ovanför köpte jag igår när jag och mamma va inne i stan. Fick ingen bra bild på tröjan så tog den från BikBoks hemsida.
Tröja : BikBok | Linne : MQ | Parfym : Kicks | Te-kopp : Indiska |
Sen i fredags hade mamma kommit hem med ett litet hårspray som är jätte bra att ta med sig, istället för ett stort. Sen även ganska många klädhängare.




Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: