jaha, nu blev det tisdag...





| Linne - Gina Tricot | Kofta - B.young | Jeansleggins - Sisters | Halsduk - Gina Tricot | Skor - Din Sko |
Skinnjacka - BikBok | Väska - London | Smycken - Lindex och H&M |

Sorry för att jag inte bloggade mer igår. Hade inte tid. Men nu kan jag!
Bara för att jag har varit så dålig på att uppdatera får ni en dagens outfit. Hoppas det går bra!
Kom hem för ungefär två timmar sen. Har haft en lång och jobbig dag i skolan. Vad ska jag säga, det är skola?

Bort från det tråkiga. Jag tror jag har världens roligaste katt i mobilen! Någon annan som också har en sån katt som pratar? Det är riktigt underhållande! Jag kan sitta och bara skratta åt katten bara för att den skrattar. :D Det roligaste är när man sätter igång Justin Biebers låt Baby. Så sjukt kul! Ja ni märker nog att min humor är lite speciell, som med Orvar och Börje! ;)
Nu blev det en lång text, ska gå och plugga lite tyska nu, pussar!




Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: