förlåt för min dåliga uppdatering idag


överskriften talar... har helt enkelt inte haft tid, men det får bli ett litet inlägg nu.
Var inne i stan idag och träffade Linnea, Johanna & Maja. Var skit länge sen vi träffades så det var på tiden! :D
Kom även hem med ett linne, fast att jag försökte övertala mig själv att inte köpa något... jag lyckades inte denna gången heller..
Det får bli som det blir! Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så sjukt trött!!!! Vaknade 8 av någon anledning, men det var rätt skönt för jag fick massor av saker gjort på morgonen. Red innan idag också, riktigt härligt väder så vi red ut!
Imorgon blir det Amanda & Sara. Vi ska väl gå till stranden, snacka och sola. Härligt!

Puss och kram från mooiiii




Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: