Bild på Matilda & mig!


Hej!
Hade det riktigt kul med Matilda igår & idag! I morse låg vi och solade i 1,5 timmar och vi fick rejäla sträck! Vi badade också för första gången & såg på Red Riding Hood som var sjukt bra!
Sen när Matilda åkte så bad jag Sara komma hem till mig. Så låg vi och solade, pratade och jag drack vanilla cola! In my heart asså!!!
Frida ringde och hon kom ner här. Vi låg och solade sen gick vi och köpte glass. Jag gick med shorts och linne utan att frysa! Verkligen SOMMAR!!
Konfa sen vid 8, som varade i typ 20 min. Gick skit snabbt! Amanda lurade mig att det var flyttat en kvar tidigare...så jag fick panik och drog på mig kläder och sminkade mig på 5 min. Sen ringer hon och säger att det var skämt... -.-'

Jaja ni får ha det så bra, kramar från en trött Hanna!
(Bilden togs på Matildas födelsedag, super charmig!!)





Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: