home sweet home...

Hejsan alla snygga bloggläsare!

Nu kommer uppdateringen bli som vanligt igen! Home sweet home...
Nej, jag älskar verkligen Österrike och jag hade så sjukt kul! Hade så grymt kul med Emma S, Emma G & Julia!!
Nu börjar allting som vanligt igen, tyvär...school and stuff!

I helgen någon gång ska man i alla fall fira Sara med Frida också så det blir ju kul!
Men nu måste jag återgå till mitt pluggande, för jag tror jag ska ha prov imorgon? Började idag för jag har inte pallat att plugga nu när man har varit utomlands. Vem gör det liksom?

Kommer komma upp bilder sen från Österrike, Emma ska bara skicka dem och sen har jag några egna på lager!

Puss & kram från me!
Föresten så håller jag på att börja med en ny design, så får vi se när den kommer upp!

Hanna

Heter Julia, Borg i efternamn??

2011-02-28 - 16:51:47
Blogg: http://hannaflixx.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: