i know, i know...


jag vet... bloggen har verkligen inte varit på topp de senaste veckorna... Jag har ingen lust att blogga och ingen inspiration just nu. Alltså, no pictures. Jag ska bättre mig, typ. Ge mig tips på vad jag ska skriva eller något, för jag är verkligen helt lost i bloggen.
Har varit förkyld hela veckan och har inte mått på topp. Har bara kunnat träna sen måndagen, tror jag blev förkyld som mest när jag hade fys ute... Inget viktigare att skriva, bara massor av läxor och sånt tråkigt som man inte gillar ;) Tagit skolfoto och sen på lördag blir det fest. Allt från mig, kram ♥

LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej :) I helgen blir det springa in och ut med valpen så vi slipper hans behov inomhus ^^ Kanske åka ut till pappa och dem i sommarstugan så han får springa och busa :)

2011-09-09 - 14:06:47
Blogg: http://liivahliin.blogg.se/
johanna

skit fin blogg <3 (:

kolla in min så e du gullig hoppas att du tycker om den! :)

puss och kramiizz//johanna<3

2011-09-09 - 17:14:37
Blogg: http://johannanyander.blogg.se/
Anonym

skit fin blogg <3 (:

kolla in min så e du gullig hoppas att du tycker om den! :)

puss och kramiizz//johanna<3

2011-09-09 - 17:14:50



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: