söndag

Idag är det söndag. Har varit med Sara ett tag och vi såg 101 kvinnor. Den var ganska bra. :)
Sen har jag bara gjort lite engelska och jag har även letat efter ett stativ!
Jag har bara tittat runt lite, men troligtvis ska jag köpa ett stativ och även en fjärrutlösare.

Ska gå och titta om det finns något på tv nu. Ha en bra kväll! :D



Det blir en bild på mig också ;)


Evelina Nilsson

Lottar ut 2 Apple Mc book datorer till värde av 16.500 kr styck

& en iPHONE 3G (värde 6100 kr) & den senaste iPHONE 4G till värde av 8900 kr.

Allt ni behöver göra är att länka min blogg & sedan skriva i detta kommentarsfält

ditt namn & vad du gärna vill vinna, tex, "Josefine, En vit laptop".



TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAG NÄSTA VECKA, ALLTSÅ DEN 5E SEPTEMBER.

2010-08-31 - 21:42:35
Blogg: http://sanileve.blogg.se/
Evelina Nilsson

Lottar ut 2 Apple Mc book datorer till värde av 16.500 kr styck

& en iPHONE 3G (värde 6100 kr) & den senaste iPHONE 4G till värde av 8900 kr.

Allt ni behöver göra är att länka min blogg & sedan skriva i detta kommentarsfält

ditt namn & vad du gärna vill vinna, tex, "Josefine, En vit laptop".



TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAG NÄSTA VECKA, ALLTSÅ DEN 5E SEPTEMBER.

2010-08-31 - 21:42:35
Blogg: http://sanileve.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: