dagens outfit ute i det kalla!




Rubriken talar! Det är isisisisisis kallt!! Jag fryser var jag än går och såklart så glömmer jag att ta på mig vantar...
Väldigt smart av mig...
Slutade halv 2 tror jag? Skulle egentligen ha tre lektioner, men istället fick vi reda på några betyg och jag fick reda på först och då fick jag åka hem :D

Har packat in lite paket nu som ligger under granen. Ska bara köpa till presentleken i skolan och på Julafton. Men det gör jag i morgon! Ska till stallet om någon timme och frysa ihjäl, men det är alltid lika mysigt :)

Outift: Halsduk - GinaTricot, Strumpbyxor - Lindex, Skjorta - GinaTricot, Skor - DinSko, Kappa - vet ej


josefine

sv; va roligt att du är med. Jag skriver till dig när vinnaren är uppe! :)

2010-12-20 - 16:29:56
Blogg: http://osin.blogg.se/
Anonym

snygg outfit! :)

2010-12-23 - 10:20:03



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: