Hiss & Diss


Nu ska jag börja med hiss&diss så nu finns det en ny kategori!

Hiss:
Brun vägg! Hissar det verkligen, ska även själv ha det...Men det ger en sån mysig känsla när man kommer in i rummet och man blir lite trött och det är precis det man vill bli när man kan kommer in i sitt rum.
Hiss till pälsmössa, eller i alla fall liten hiss. Tycker det är sjukt snyggt om man passar i det och den är snygg! Det är ganska svårt att hitta en, men jag hittade en från lindex. Däremot vet jag inte om jag vill köpa den och skulle använda den också.
Hiss såklart till mysiga tjocktröjor. Man kan helt eneklt inte säga något annat, så skönt att bara dra på sig en mysig tröja.

Diss:
Läxor är helt klart en diss! Plugg,plugg och mera plugg...
Att inte få sova tillräckligt länge eftersom man måste gå upp och sticka till skolan. Man vill sova!! Så dissdissdiss...
Gult hår är inte snyggt. Hoppas ingen har gult hår som läser detta...Men jag tycker inte det är snyggt och jag själv hoppas inte mitt hår blir gult när jag ska slinga det snart!


Cornelia

sv; tack hon e jätte söt :)<3

2010-11-09 - 17:35:34
Blogg: http://corneliahagg.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: