i got the magic in me



Hej alla läsare!
Sorry för att jag inte har laggt upp idag, men jag sov hos sara och sen har jag varit i bokskogen. Sen pallade jag inte lägga upp :P
Jag somnade i min säng bredvid min kanin, hehe...Jaja, idag blir det hemmakväll, för jag är så sjukt trött fortfarande. Vet inte vad jag ska göra imorgon, men jag ska snart träffa min saknade kusin och kanske även några från ridlägret. Ska eller har tänkt att slinga mitt hår, men vet inte hur jag ska slinga det. Någon som har en ide?
Imorgon åker bästa vän till sala, kommer saknar dig massor!

Kläderna köpte jag i stan i lördags. Blev inga bra bilder nu, men kan nog lägga upp de när jag har det på mig. Båda är köpt på gina tricot och jag säger bara att jag älskar guld! Blev riktigt nöjd! :D


frida

guuuuld :P

2010-11-01 - 11:53:02
Blogg: http://fridanyqvist.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: