1. Vem är jag?

Jo, jag ska berätta vem jag är.
Mitt namn är Hanna och är 14 (snart 15) och jag bor nere i Skåne och lever livet så gott jag kan! Jag går i åttan i en helt vanlig skola. Jag älskar att fotografera och det är något jag kommer att göra hela livet ut! Några intressen jag håller på med är musikal. Tycker det är så sjukt kul och jag älskar att sjunga och agera! Man blir alltid så glad av sång så det är inget man kan få nog av! Jag älskar även innebandy! Laget är bäst och vi har alltid så kul. Stepp gör jag också och jag bara älska ljuden som kommer från stegen man gör. Allting blir så levande på något sett! Sen rider jag också! Älskar hästarna och att rida på sommaren är nog det bästa. Såklart måste även ju kläder komma in på ett hörn! Man kan aldrig få för lite av kläder!

Jag älskar mina vänner och min familj och att hitta på massor av roliga saker! Jag ÄLSKAR att skratta och är lite av en galen person! Jag gillar att le (konstigt) och att prata. Man kan aldrig få för lite av leende och skratt! Att ett skratt förlänger livet stämmer helt rätt! Jag kommer bli jättegammal :D Jag älskar att skoja, men jag har nog den torraste humorn! Men den är super rolig haha! Ingen fattar så jag sitter och skrattar själv!

Jag älskar att läsa böcker och lyssna musik! Alla vampyrböcker jag kan komma i närheten läser jag. Tror det nästan har blivit 20 st? Musik älskar jag super mycket! Gillar The Script, Håkan Hellström, Miss Li & Bruno Mars.
Sen ett fint avslut är att jag ÄLSKAR CONVERSE!! In My ♥!

Hoppas att ni vet lite mer om mig nu! ;)





Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: