Min klänning på Nelly!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Nu är jag med i tävlingen hos Nelly.com där man ska designa en egen klänning!
Priserna man kan vinna är t.ex en solresa för 20.000 kronor och 10.000 kronor att handla för på nelly!
Tycker det låter riktigt grymmt och det är sjukt kul också!

Med min design tänkte jag lite vintage och gammalt. Mycket söt spets och gullig himmelsblå färg. En riktigt gullig klänning man skulle vilja bära!

Klicka på klänningen för att rösta på den!

Michelle

Hej! Jag har röstat 5 stjärnor på din klänning. Skulle vara jätesnällt om du ville rösta på min :) http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=tL2GVAiHImUBUxae2c4M3UXfw5Kek9LTHCZbB9gJizI2mhVd0Mnz

2011-06-25 - 23:26:33



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: