2. Min dag.

Jag kan berätta om min dag igår! För där hände lite mer ;)

Först gick jag till skolan som vanligt efter åtta. Kom i tid tror jag!! haah!
Hade matteprov som inte gick speciellt bra...Idrott efter det, där vi skulle typ göra en hinderbana med ihopsatta fötter med en kompis. Sara och jag var bäst! Vi vann två tävlingar haha, grymt sammarbete ;)
Efter det hade jag No lektion där vi experimenterade. Höll på att somna då och såklart ska de släcka ljusen så att det blev så där mysigt och jag blev så himla trött!
Efter det så åkte sara och jag hem till mig, lämnade väskorna och packade nya saker.
Sen åkte vi till busshållplatsen och när vi är typ några meter därifrån så åker bussen!! Så vi sitter i en halv timme i minusgrader och såklart hade jag tunna tights så där satt man och frös! Vi hade skoj ändå haah!
Sen kommer tillslut bussen och vi hoppar på. När vi kommer in till stan sätter vi oss direkt på expressohouse och fikar. Snacka om härligt! Värmen fyller hela kroppen.
Sen började vi gå och titta bland alla kläder. Både sara och jag kände att vi var tvungna och köpa något! Men båda hittade något snyggt så det kom två glada människor hem från stan :D
Kvällen var en kväll som en helt vanlig kväll! Bra beskrivning...
Jaja, nu har ni fått reda lite av min dag :)


LINN - foto, mode, vardag

Sv: Tack! :)

2011-03-04 - 19:10:02
Blogg: http://linnslife.webblogg.se/
mysan

Hejsan nu är alla frågor och svar ute från frågestunden! hoppas du är nöjd med svaren! :)

hoppas du får en bra kväll!

kramis <3

2011-03-04 - 20:23:06
Blogg: http://myedenvad.blogg.se/



Ditt fina namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar: